Thursday, August 27, 2009

Chef Wan Tetamu Khas Rancangan Oprah Winfrey


Chef wan berpeluang ditemuramah oleh satu-satu’nya pengacara yang paling terkenal di dunia, Oprah Winfrey. Lagi-lagi, Chef Wan juga meraih kejayaan dalam World Gourmand Cookbook and Media Awards 2009 di Paris dengan menewaskan ramai tukang masak yang power dari seluruh dunia. Makin naik saham Chef Wan, tiada niat nak kahwin lagi ker? “Kejayaan saya itu telah dilaporkan dalam New York Times dan disiarkan melalui American Food Network. Mungkin inilah yang telah mendorong pihaknya untuk mengundang saya tampil bersama Oprah. Bagaimanapun masanya tidak tahu bila lagi kerana saya belum mendapat sebarang hitam putih. “Kalau jadi insya-Allah mungkin saya akan tampil dua kali iaitu pada hujung tahun ini atau awal tahun depan, bergantung kepada kesesuaian waktu. Tahu sajalah program itu sangat popular dan tetamu lain pun terpaksa berbaris panjang. Setakat ini kita masih berbincang. “Tunggulah nanti kalau segala-galanya sudah dipastikan saya akan memaklumkan berita gembira ini kepada murai.com.my dan rakan media lain juga,” katanya dengan teruja.

No comments:

Post a Comment