Monday, July 27, 2009

Shazlin, Radhi OAG sah bercerai...


Kes cerai penyanyi Radhi OAG dengan isteri, Shazlin Sharif pagi ini berlangsung dalam susasana agak ‘panas’ apabila Radhi berkata isterinya mahu bercerai kerana telah meniduri lelaki lain.

Suasana mahkamah agak hangat apabila Radhi OAG mendakwa isterinya mahu bercerai kerana telah meniduri lelaki lain. Radhi juga mempunyai bukti yang menunjuk’kan Shazlin Sharif curang sepanjang perkahwinan mereka. Antara yang di’temui Radhi adalah ungkapan cinta ‘ Baby, I Miss You‘ dalam telefon Shazlin, dan ia diakui oleh Shazlin sendiri.

Konon’nya, hubungan curang Shazlin Sharif sudah pun lama diketahui’nya, namun dia sedia memaafkan Shazlin sebab itu hanya’lah SMS. Kata Radhi lagi, lelaki yang menjalan’kan hubungan dengan isteri’nya adalah bekas suami seorang pelakon. Sape la agak nya tu....



Tapi lain pula kisahnya dengan Shazlin.

Dia membantah dakwaan Radhi kerana hubungan tersebut sekadar seorang kawan sahaja. Dia mengakui mempunyai ramai kawan lelaki, tapi tiada yang serius.

Shazlin juga sangat nekad untuk bercerai, kata’nya sudah tiada hati lagi. Manakala, Radhi pula berkata isteri’nya sengaja membuat sumpah sedemikan semata-mata untuk bercerai dengan’nya.

Fuh, gila complicated kes penceraian mereka berdua ni. Tapi, andai betul Shazlin benar-benar jalinkan hubungan dengan lelaki lain, apa salah’nya ceraikan dia terus.

1 comment:

  1. cam bagus je shazlin ni...patut la beria mintak ceria...bukan scandal ngan laki...tapi ngan pompuan...siap adegan2 lucah lagi...lesbian...menyampah aku...dah la blagak gila babi...shazlin tak sesuai untuk radhi...pompuan murahan tol minah ni...cam ne la leh kawin ngan radhi...

    ReplyDelete