Monday, June 22, 2009

Perez Hilton Assaulted By Will.I.Am, Says Twitter


Blogger hiburan popular US, Perez Hilton melapor’kan melalui laman twitter bahawa malam tadi dia di’serang oleh pengurus Will.I.Am di’ kelab malam Cobra selepas bertekak mengenai isu berita bersama ahli kumpulan Fergie & Will.I.Am. Mereka berada di’ kelab malam tersebut kerana merai’kan MuchMusic Video Awards pada malam Sabtu lepas. Polo Molina, pengurus Black Eyed Peas telah pun di’dakwa atas kesalahan menyerang Hilton, dan akan memasuki mahkamah pada 5 Ogos ini.
Berita Perez di’serang mendapat sambutan yang mengalak’kan daripada followers twitter-nya, sama ada yang popular atau tidak, sehingga’lah yang menawar’kan bantuan, namun ada yang merasa’kan Perez Hilton layak menerima tumbukan tersebut.









Will.I.Am, artis terkenal dengan lagu Heartbreaker, telah menafi’kan dakwaan tersebut, rakaman video penafian selepas ini.
<<<VIDEO>>>

Namun, Perez Hilton membalas penafian Will.I.Am melalui Twitter, berkata bahawa dia mempunyai beberapa orang saksi & telah melancar’kan sebuah video bertajuk My Statement bagi membalas penafian Will.I.Am.

Sebagai pengetahuan, blog Perez Hilton menerima lebih 3 juta pembaca setiap hari (Ye, 3 juta) Dengan jumlah pembaca yang begitu ramai, tidak di’nafikan blog-nya adalah antara 10 blog paling mahal di’dunia.

No comments:

Post a Comment